خدمات موجود روستا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات موجود روستا

خدمات ارتباطی:

از لحاظ امکانات ارتباطی باید بیان کرد که در روستا …امکان دسترسی به تلفن ثابت و تلفن همراه برای اهالی میسر است. همچنین تجهیزات مورد نیاز برای ارتباطات مانند ADSL موجود می باشد. 

خدمات بهداشتی:

امکانات بهداشتی روستا شامل یک خانه بهداشت  می باشد که پزشک، در طول هفته در آن حضور دارد. بعلاوه یک واحد داروخانه نیز در سطح روستا به صورت سیار مشغول فعالیت می باشد که دو روز در هفته به روستا خدمت رسانی می کند. سایر امکانات بهداشتی و درمانی مانند آزمایشگاه، دندانپزشک و یا مرکز زایمان در روستا وجود نداشته و اهالی بایستی به مرکز …. یا ….. مراجعه کنند. خانه بهداشت شهر علاوه بر اهالی روستا به اهالی روستاهای همجوار از جمله روستا ….. نیز خدمات رسانی می کند.

خدمات دفع فاضلاب و زباله:

دفع فاضلاب در روستا از طریق چاه قابل تخلیه صورت میگیرد. … درصد آب های سطحی روستا به جوی ها و جدول و کانیو و … درصد به صورت رها در معابر هدایت می شوند. سیستم دفع زباله نیز به صورت سنتی، توسط دهیای انجام می گیرد و فضولات حیوانی نیز در معابر در خارج از روستا دفع می گردد.

خدمات تاسیسات

روستا دارای تاسسیات آب آشامیدنی میباشد  از طریق لوله کشی به سطح روستا انتقال پیدا می کند.

خدمات تامین انرژی

روستا…به شبکه سراسری برق و شبکه سراسری گاز متصل می باشد. تامین سوخت نیز به وسیله پمپ بنزین و پمپ گازوئیل که در فاصله حدود … کیلومتری و پمپ گاز و ایستگاه CNG به فاصله … کیلومتری شهر تامین میگردد.

خدمات آموزشی و فرهنگی- تفریحی روستا

در روستا … به دبستان…می توان اشاره نمود که یکی از قدیمی ترین مدارس می باشد. مدرسه … با 10 کلاس. تعداد 7 واحد مدرسه ابتدایی و … واحد مدرسه متوسطه دوره دوم پسرانه فعال می باشد. در مدرسه ابتدایی حدود ….نفر دانش آموز مشغول به تحصیل می باشند که متشکل از دختر و پسر می باشد. مدرسه متوسطه دوره دوم نیز علاوه یر دانش آموزان پسر شهر …. شامل دانش آموزان پسر شهرهای ………………. نیز می باشد که برای تحصیل به این روستا مراجعت می کنند. برای ادامه تحصیل بالاتر افراد بایستی به … مراجعه کنند. همچنین در این روستا…. مهد قرآن …. زمین ورزشی خاکی و … وجود دارد که امکانات تفریحی و ورزشی روستا را تا حدودی تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × دو =

فهرست